Subject: FW: Krediidiinkassode ja -ostjate seaduse eelnõu
From: "Anne-Liis Veski" <[email-masked]>
To: "info.fin list"
Date: Tue, 7 Nov 2023 09:17:19 +0200

Tere

Täname edastatud eelnõu eest.

Teavitame, et OK Incure OÜ edastab oma seisukoha eelnõu osas Finance
Estonia vahendusel. Küll aga palume etteruttavalt ülevaadata eelnõu
seletuskirja lk 85 esile toodud viimane lõik, kus on väidetavalt
tuvastatud kohtule esitatud valeandmed tsiviilasjades 2-21-100182 ja
2-21-141911, neil puhkudel on tegemist maksekäsu määruse ja
tagaseljaotsusega, milles seisneb valeandmete esitamise temaatika, jääb
arusaamatuks.

Lugupidamisega/Best regards

Anne-Liis Veski

Jurist/Lawyer

Andmekaitsespetsialist/Data Protection Officer

Vastavuskontrolli spetsialist/Compliance Officer

Tel: +372 675 5814

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

OK Incure OÜ

Mustamäe tee 16

10617, Tallinn

 <http://www.okincure.ee/> www.okincure.ee

________________________________________________

KONFIDENTSIAALSUSMÄRGE: Käesolev e-posti sõnum ja selle võimalikud manused
on adresseeritud üksnes ülalmärgitud isikutele ja võivad sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille avaldamine on
seadusega piiratud. Juhul, kui olete saanud käesoleva teate ekslikult või
Te pole selle nimetatud saaja, palume Teil viivitamatult teavitada sellest
sõnumi saatjat ja kustutada käesoleva e-posti sõnum koos kõigi selle
manustega oma arvutisüsteemist.

CONFIDENTIALITY CLAIM: This e-mail and its possible attachments may
contain confidential information or information the disclosure of which
may be limited with legal acts. Any kind of use or copying of this e-mail
by persons not specified as recipients is prohibited. If you have received
this e-mail by mistake, please notify the sender immediately and then
delete the e-mail with all possible attachments from your computer system
without forwarding or saving any copies.

From: EE.OK Incure <[email-masked]>
Sent: Friday, October 27, 2023 9:44 AM
To: Marko Ilves <[email-masked]>; Anne-Liis Veski
<[email-masked]>
Subject: FW: Krediidiinkassode ja -ostjate seaduse eelnõu

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 27, 2023 9:40 AM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Harju maakohus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu maakohus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Pärnu maakohus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Viru maakohus
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Pangaliit MTÜ
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; FinanceEstonia
MTÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Aurelius
Inkasso OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Julianus Inkasso
OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Intrum Estonia AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; EE.OK Incure
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Omega Invest OÜ
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; PlusPlus Capital AS
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Svea Inkasso OÜ
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Krediidiinkassode ja -ostjate seaduse eelnõu

This email is from an external sender. Make sure you recognize the sender
and know the content is safe. Inform about suspicious emails using the
report button.

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Krediidiinkassode ja -ostjate seaduse eelnõu uuendatud versioon

Registreerimise kuupäev: 27.10.2023

Registreerimise number: 1.1-10.1/4533-18.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.rahandusministeerium.ee/> www.rahandusministeerium.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.